понеделник, 15 декември 2014 г.

Бисквити "Кривото райе"

5 коментара:

  1. Прекрасно райе, мила!
    Усмихната седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни! Идеята е страхотна!
    Ще взема и аз да се пробвам с кривото райе :-)
    Прегръдки и хубави предпразнични дни, Йоли!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, радвам се, че харесахте бисквиткити.

    Ще се радвам ако оставяте коментарите си в новия ми сайт www.yoli.bg, защото тук повече няма да публикувам нови рецепти. Благодаря и весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Отговори
    1. Благодаря Ирмина. Много се радвам, че ти харесват бисквитите!


      Ще се радвам, ако пишеш в сайта ми оттук нататък, тъй като тук повече няма да има нови рецепти, а и ми е трудно да отговарям и на двете места. Заповядай в www.yoli.bg. Благодаря за разбирането и весели празници!

      Изтриване