събота, 20 декември 2014 г.

Кварк щолен ( Quarkstollen )

9 коментара:

  1. Отговори
    1. Благодаря ти! Радвам се, че ти харесва щолена. Весели празници ти желая!

      Изтриване
  2. Прекрасен, коледен десерт - разкош от вкусове, аромати и представяне...,
    И моите щолен кексчета са също без мая,
    а и какво мога да добавя след препоръката на две майсторки - Йоли и Ели...
    Вълшебни снимки - сякаш е пред мен... Благодаря за удоволствието -
    Сърдечна прегръдка, честити и благословени празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен е! Ако имам време ще направя за любимите си хора...

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви. Радвам се, че харесахте щолена.

    Ще се радвам, ако пишете коментарите си и следите сайта ми www.yoli.bg, тъй като тук повече няма да публикувам нови рецепти, а и ми е много трудно да следя и отговарям и на двете места. Благодаря ти за разбирането!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита Коледа, Йоли!
    С пожелания за здраве, щастие и много късмет!

    ОтговорИзтриване
  6. Честита Коледа,Йоли!
    С пожелание за здраве и благополучие,мир и топлина!
    Щоленът ме плени и вече е в графа "предстоящи" ,със сигурност ще го опитаме.Особено ми харесва,че е с влажна текстура и ще е сочен и няма да присяда.
    Щастливо посрещане на новата година!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря момичета! Щастлива Коледа и на вас.

    Ще се радвам, ако вече пишете в сайта ми yoli.bg, тъй като тук повече няма да публикувам нови рецепти, а и ми е трудно да се занимавам и с блога и сайта. Благодаря ти за разбирането и весели празници!

    ОтговорИзтриване