сряда, 17 септември 2008 г.

Картофени кракери






Продукти за около 30 броя

120 г сварени картофи, ситно настъргани
100 г меко масло
20 г пекорино или пармезан
150 г брашно
1/2 ч.л. сол
черен пипер, мащерка


Приготвяне

* Сложете в купа всички съставки и омесете тесто. Разточете го на тънка кора и изрежете бисквити. Наредете ги в тава, застлана с хартия и изпечете до порозовяване в предварително загрята на 170* фурна.

* Поднесете кракерите с различни дипове или ги гарнирайте със солен крем. Да ви е сладко!



.

15 коментара:

  1. Йоли ,искам да те попитам ,в случая на снимката с какъв дип са гарнирани крокетите?

    ОтговорИзтриване
  2. Ако мислиш,че помня точно ... ама май беше най-обикновено бяло сирене,пасирано с босилек и малко кисело мляко,че да стане кремообразно.Често правя подобни смески.И с мента е много хубаво.Пробвай и да ти е сладко!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Йоли,
    Преди няколко дена открих твоя блог и веднага ми се прииска да си пусна няколко месеца отпуска, за да мога да си стоя вкъщи и да приготвям тези чудесии!

    А тези картофени бисквитки ги правих 3 пъти за последните два дена :) Аз добавих малко розмарин и чили и станаха божествени!

    Честичко ще наминавам, а на теб желая слънчево и вкусно лято!

    ОтговорИзтриване
  4. А имаш ли представа колко излизат ?

    ОтговорИзтриване
  5. Изобщо не си спомням, но като гледам продуките трябва да са около 30 - 40 соленки.

    ОтговорИзтриване
  6. Мони,благодаря ти мила.Радвам се,че ви харесаха.Моля те,кажи ти колко бройки излязоха,че аз не помня?

    ОтговорИзтриване
  7. На мен ми излизат точно 30, но са толкова хубави, че направо си правя две дози :)

    Днес имам гости - та пак ще ги приготвям :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодарско,Мони!!! Веднага написвам в рецептата броя на соленките.Да ви е сладко мила!

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте, много ми хареса тази рецепта. Искам да попитам ако ги направя ден преди това, дали на следващия ден ще променят вкуса си?

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей и ти.Раздвам се,че ще опиташ тази рецепта.Хубава е,надявам се да се хареса и у вас.Това всъщност са си соленки,нищо им няма,спокойно си ги направи и от предния ден.Успех и благодаря.

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте, страхотна рецепта. Това беше вчерашната ни вечеря.
    Промених леко съотношението (сложих по-малко брашно) и използвах кашкавал, но въпреки това станаха изключително вкусни.
    ...а соса с босилек, сирене и кисело мляко, става един от любимите ми.
    Благодаря

    Ивелина

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ти Ив.Много се радвам,че са ви харесали кракерите.Да ви е сладко и весели празници!

    ОтговорИзтриване
  13. И аз ги правих, много сполучливи и вкусни. Аз ги направих с чеснов дип отгоре. Поздрави! Нели

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Нели. Много се радвам, че опита крекерите и ти харесаха. Да ви е сладко на всички!

      Изтриване