понеделник, 11 април 2011 г.

Дип от авокадо с тиквени семки




Продукти

1 авокадо
1 стрък пресен лук
1 стрък пресен чесън
1 зелена люта чушка
настъргана кора от 1/2 лимон
4 с.л. сурови белени тиквени семки
сол, черен пипер и лимонов сок на вкус
5-6 с.л. зехтин


Приготвяне

*  Просто сложете всички съставки в блендер и пасирайте до желана от вас гладкост. Ако ви се стори много гъсто разредете с още зехтин.

*  Прекрасно допълнение към риба. Може да се хапва и с тортили или кракери. Време е да сложите бялото вино в хладилника. Да ви е сладко!

Идея : Майкъл Керело


9 коментара:

  1. Световната справедливост изисква поне да надебелееш, та ние, които сме далеч от твоето майсторство да се утешаваме с мисълта "Йоли може и да е велик кулинар, творец и музикант, ама е дебела". Но, не , на всичко отгоре и изглеждаш супер!Ех,ех...:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Любими продукти и "вкусното Йоли"
    Очаквано добра комбинация!!!!
    Поздрави!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Мила Yoli, вашият блог е красива. За мен е голямо вдъхновение. Съжалявам за моя правопис, писане само с превод

    ОтговорИзтриване
  4. Йоли,
    Чудесни са новите ти предложения за дипове и салати. Правила съм чътни с авокадо и фъстъци, харесва ми и тази комбинация.
    Много слънчеви и изкушаващи снимки,
    поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря момичета. Ще се радвам да опитате. Вкусничко си е!

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей, Йоли, от година следя твоя блог, и той ме вдъхнови да направя свой такъв, но съм още в самото начало ;-) Имаш страхотни идеи и постижения, много от тях съм изпробвала вече - сташно вкусни са! Поздравления! Продължавай със същият ентусуазъм и вдъхновение! Silvi

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти Силви. Радвам се,че съм те вдъхновила да си направиш блог.Ще ти идвам на гости често и успех!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятна презентация, Йоли! Поздрави

    ОтговорИзтриване
  9. Мерси, добре дошла си винаги!

    ОтговорИзтриване