сряда, 30 септември 2009 г.

Рулца от тиквички с пилешко месо




За това ястие не слагайте никаква вода докато печете. Самите тиквички пускат достатъчно течност. Отделен сос също не е нужен. Сиренето се разтапя напълно и става на гъст вкусен сос.

Продукти:

2 тиквички
2 големи домата
400 г бяло пилешко месо
1 глава лук
2 скилидки чесън
2 с.л.олио
200 г гъби
1 ч.л. мащерка
сол и черен пипер на вкус
1 опаковка сирене за тост
настърган кашкавал за поръсване

 



Приготвяне:

* Нарежете много ситно месото, гъбите, лука и чесъна. Запържете ги в олиото и подправете с мащерка, сол и пипер.

* Нарежете тиквичките по дължина на тънки ленти. Ако разполагате с ренде-мандолина за чипс, ползвайте го за ваше удобство. Лично аз ги правя с широка белачка за зеленчуци. Доматите нарежете на тънки резенчета.

* В края на всяка лента тиквичка сложете малко от плънката и парче от сиренето. Завийте на рулца и ги подредете в намаслена тавичка. Между рулцата сложете резенчетата домати. Посолете и полейте с олио.





* Изпечете ястието във фурна на 200* за около 40 минути. Малко преди да го извадите от фурната поръсете с кашкавал. Сервирайте рулата леко топли. Да ви е сладко!






35 коментара:

  1. Йоли много ми харесаха
    Ще ги направя задължително
    Поздравления

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно! Мерси за рецептата!

    Една малко, малко забележка: грам се съкращава "г"!

    ОтговорИзтриване
  3. Включи кашкавала в списъка с продукти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен,благодаря за забележката.На мнение съм,че положителната критика е нещо много хубаво.Поне на мен определено ми действа положително.Признавам си,никога не съм знаела,че грам се съкращава само с "г". Ако забележите и други грешчици ви моля да ми ги покажете отново.Нищо чудно да има куп такива.

    Алвин,и на теб ти благодаря.Недоглеждане от моя страна.Веднага ще поправя този пропуск!

    ОтговорИзтриване
  5. Йоли,
    много ни допадна вкуса на това ястие.
    Лесно е за приготвяне и много нестандартно за нас.
    Така,че успях да създам приятна изненада,благодарение на теб.
    Благодаря за чудесната рецепта!

    ОтговорИзтриване
  6. Много се радвам да чуя това,Елица.Благодаря ти за милите думи и да ви е сладко.

    ОтговорИзтриване
  7. Ruza,много благодаря.Страхотно е това,че ти харесват предложенията ми.Хубава вечер и извинявай за закъснението с отговора ми.

    ОтговорИзтриване
  8. чудесна рецепта :) уникален блог :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти Гале.Чного се радвам,че ти харесва блогът.Да ти е сладко!

    ОтговорИзтриване
  10. Ммм, страхотно стана това ястие!
    Благодаря ти, Йоли :)

    ОтговорИзтриване
  11. Йоли, ястието е невероятно вкусно! Учудих децата и мъжът с вкусна гозба ;-) Държа да отбележа, че имам злояд мъж, който не яде почти нищо. Но тази вечер каза - "Мммм много вкусно!"
    Благодая за чудесната рецепта!

    ОтговорИзтриване
  12. Рецептата е изключително точна, а ястието невероятно вкусно!!!!
    За съжаление тава като вашата не ни стигна.:))

    ОтговорИзтриване
  13. Ах,че сладък коментар!Благодаря от сърце!Да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване
  14. Вълшебнице имам питане :). Какво имаш в предвид като казваш "сирене за тост" ? Благодаря ти

    ОтговорИзтриване
  15. Лидка,нали се сещаш за онези сиренца, в квадратни опаковчици по 8 бр.?Нарязани на много тъничко,по-скоро са пресовани.Всяко сиренце е завито в отделно листче целофан. Като тези,които слагат в хамбургерите на Макдоналдс.Сети се,нали?

    ОтговорИзтриване
  16. Ахаааа, точно и аз за тях си мислех, но като каза сирене и се зачудих, аз пък ги знам кашкавалчета хахахаха, мерси :)

    ОтговорИзтриване
  17. Тази вечер 11.02.2012 направих това вълшебно ястие, еееееееее на всяка хапка те благославях мила Йоли, страхотен вкус, идеално става и за предястие и за основно. Благодаря тииииииииииии :)

    ОтговорИзтриване
  18. Лиде,голяма си ми сладурка!Аз ти благодаря мила!

    ОтговорИзтриване
  19. С какво мога да заменя гъбите, понеже не обичам? Благодаря предварително :))

    ОтговорИзтриване
  20. О, изобщо не ги слагай. Ако искаш нещо да хрупка може да сложиш малко запечени ядки по избор. Или пък морков и глава целина на кубчета. Благодаря и да ви е сладко.

    ОтговорИзтриване
  21. Здравейте,

    харесах рецептата и имах тиквички в хладилника. Замених гъбите с лук, пилешкото със свинско и топеното сирене с моцарела...просто това имах. Рецептата е толкова уникална, че стана и с тези продукти. Не ми се мисли, колко вкусно ще е с оригиналните. Благодаря Йоли!

    ОтговорИзтриване
  22. Не, аз ти благодаря от сърце. Най-добре си става с това, което човек обича и има в хладилника.Да ви е сладко и наздраве!

    ОтговорИзтриване
  23. Душичка, снощи правих рулцата от тиквички и пиле. Единствено замених тост кашкавалчетата със сирене Гауда и пропуснах гъбите, че Връбко си направи Вега тест и сега някои продукти ги избягваме :)) Ястието е страхотно! Благодаря за рецептата! Много се хареса у дома :)

    ОтговорИзтриване
  24. Ани,Ани ... нали знаеш колко те обичам?Целувам ви и двамата с Връбко.Благодаря ти мила.

    ОтговорИзтриване
  25. naistina e neveroqtno na vkus,lesno e za prigotvqne oshte poveche kato se ima na predvid che sum muj i reshih da eksperimentiram:)))))blagodarq ochakvam oshte interesni qstiq s koito da radvam saprugata si:)))

    ОтговорИзтриване
  26. Страхотно!Много,много ме зарадва коментарът ти!Благодаря ти от сърце и да ви е сладко и на двамата със съпругата ти!

    ОтговорИзтриване
  27. Уникално вкусни! Благодаря за хубавата рецепта!

    ОтговорИзтриване
  28. Чудесно предложение!Ястието стана много вкусно.Благодаря за споделената рецепта!

    ОтговорИзтриване
  29. Много вкусно се получи!аз обаче нямам белачка за тиквичките,нито ренде и ги нарязах с нож.Но за да станат еластични и удобни за навиване ги запържих леко!благодаря,мила Йоли!страхотни рецепти!благодаря за вдъхновението!Мариета

    ОтговорИзтриване
  30. Много се радвам, че са ти харесали. Ако искаш да омекнат лентите и да се завиват лесни ги сложи за 10 минути в студена подсолена вода. Така ще са сурови, овкусени и ще ти спестят времето за пържене . Благодаря ти от сърце.

    ОтговорИзтриване
  31. Йоли благодаря ти! Както винаги точно, красиво и много, много вкусно като теб самата!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами сладурка си! Какво да те правя! Благодаря ти мила!

      Изтриване
  32. Йоли много ти благодаря за чудесната рецепта! Снощи направих ролцата и всички от семейството ги харесаха много. През почивните дни ще пробвам и някой от десертите. Всички ми харесват на снимките. Дано и аз да съумея да ги направя като теб! Още веднъж благодаря за оригиналните рецепти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря за доверието, Роси. Много ме зарадва! Дано ти харесат и десертите ми. Да ви е сладко на всички у дома!

      Изтриване