сряда, 17 септември 2008 г.

Парти кюфтенца с кокос






Продукти

400 г пилешко бяло месо
1 малка главичка стар лук
2 скилидки чесън
50 г пармезан
50 г кашкавал
1 яйце
1/2 ч.л.мащерка
сол и черен пипер на вкус
50 г печени лешници






друго

олио за пържене

разбито яйце за паниране
кокосови стърготини






Приготвяне

* Сложете в блендер нарязаното месо, лука, чесъна, яйцето, мащерката и сирената. Смелете всичко на едра кайма, трябва да се чувстват парченца месо. Овкусете със сол и пипер. Направете малки кюфтенца и във всяко сложете по един лешник. Оваляйте ги в брашно и ги изпържете. Преди да ги сервирате ги панирайте в разбитото яйце , след това в кокоса и ги запечете във фурната до порозовяване. Сервирайте ги леко топли , набодени с клечка и гарнирани с кайсия или праскова.

* Ако панирате в кокос кюфтенцата и направо ги изпържите, кокоса много бързо ще прегори, а месото ще остане сурово. Така, както ви предлагам, можете да ги изпържите от предния ден и преси сервиране да ги оваляте в кокос. Умишлено съм избегнала галетата за да може да преобладава плодовият вкус на кокоса, който отлично се съчетава с ядките и пилешкото.



6 коментара:

  1. Йоли, приготвих този ордьовър за нова година и бях очарована от него, както и приятелите ми. Заместих плода с ананас и листенца мента. Стана нещо невероятно просто. Много благодаря, че споделяш с нас страхотните си рецепти. Блогът ти ми е като настолно четиво, когато се зададе празник или искам да приготвя нещо ефектно. Весела, здрава и успешна нова година от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Миличка,не преставаш да ме радваш и тук!Усмихна ме пак.Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Мила Йоли благодаря за страхотната рецепта! Рецептата отдавна отлежава в списъка за приготвяне и вече съжалявам че не съм я приготвила по-рано. Аз малко промених рецептата, добавих гъби, маслини и пресенестрагон в пилешката смес. Страхотни се получиха! Благодаря сърдечно!
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам,Диди. Май никой освен теб не ги е правил тези кюфтенца.Благодаря ти и да ви е сладко!Чудесни добавки си направила към рецептата,благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  5. Йоли, един въпрос за панировката - яйцето и кокоса няма ли да се разтекат? И как ги пържиш - като кюфтета или като пържени картофи - целите обляни в олио? Малко застреляни въпроси, но съм тръгнала да ги правя и не искам да оплескам нещо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, пържи си ги като съвсем обикновени кюфтенца. Няма нужда да се фритират в много мазнина. Няма начин да се разтече панировката, не се безпокой. Давай смело. Надявам се да ти харесат. Благодаря ти.

      Изтриване