четвъртък, 9 октомври 2008 г.

Чорба от зелени домати






Продукти

4 зелени домата
1/2 глава лук
2 с.л. брашно
1 ч.л. червен пипер
1 с.л. масло
2 с.л. олио
3 с.л.фиде
кубче зеленчуков бульон
стрък целина
сол и черен пипер на вкус
1 люта зелена чушка

Приготвяне

* Нарежете на ситно лукът и го задушете в маслото и олиото. Прибавете брашното и направете светла запръжка. Сложете червеният пипер и разбъркайте.

* Нарежете на кубчета доматите и ги добавете към лука . Долейте вода , (количеството е по ваше усмотрение) , сложете бульона и гответе чорбата на тих огън 15-20 мин.

* Към края на готвенето сложете фидето и нарязаната целина. Оставете да покъкри няколко минути и подправете със сол и черен пипер. Ако обичате пикантно , прибавете и лютата чушка.



4 коментара:

  1. И тук ще напиша първия коментар.Супата е мнооого вкусна ,аз обаче сложих праз ,а не стар лук.Забравих бульона и целината ,ама карай.И една тайна:страхотна е за бульон трезве.Не че нещо ,просто съвпадение на обстоятелствата :P

    ОтговорИзтриване
  2. А така,ми наздраве тогава!Друго какво да кажа?Бъдете наистина здрави и се веселете от сърце.Благодаря ти много,че опита чорбата.Абсолютно си права - категорично с праз ще е много по-хубаво.Благодаря ти и за идеята,много ми допадна.

    ОтговорИзтриване
  3. Чорбата е много свежаска! Ще добавя две вариации, които пробвахме оказаха се добър вариант - с класическа застройка и / или преди сервиране бяло сирене.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотни са и двете ти идеи! И аз ще пробвам така. Особено сиренето много ми харесва. Благодаря ти за тях, благодаря и за хубавия коментар!

      Изтриване