четвъртък, 19 юни 2014 г.

Домати и ... сирене




Любимата класика "Домат със сирене" в нов прочит. Лесно и вкусно лятно ястие. Опитайте!

Продукти

3 домата
200 г сирене
босилек
3 - 4 филии бял хляб
40 г кашкавал
2 с.л. зехтин
2 скилидки чесън
пресни подправки по избор
2 с.л. брашно
1 разбито  яйце




Приготвяне

* Нарежете хляба на кубчета и заедно с кашкавала, зехтина, чесъна и подправките го сложете в блендер. Смелете всичко на трохи.

* Нарежете доматите на кръгчета. Върху всяко сложете парче сирене и няколко листа босилек.





* Оваляйте "сандвичите" първо в брашно, след това в яйцето и накрая в хлебните трохи.

* Поставете панираните купчинки в тава, покрита с хартия за печене. Запечете ястието в загрята на 200* фурна за около 20 - 25 минути или докато трохите станат златисти и хрупкави. Сервирайте със свежа салата. Да ви е сладко!





.

17 коментара:

  1. Супер е! С Любимата ми провансалска коричка. Довечера това ще хапваме :)

    ОтговорИзтриване
  2. Йоли, по същата технология правя пилешки крилца и стават фантастични, за това ще опитам и с доматки и сиренце :). Прекрасно изглежда чинийката и ако не знаеш какво е никога няма да се сетиш, че е домат :)!
    Благодаря за идеята!!
    Поздрави и прекрасен ден!!

    ОтговорИзтриване
  3. Много често се чудя, откъде ти идват такива хрумки :-) Страхотно е - толкова простичко, а така интересно и вкусно!
    Ще опитам непременно!
    Летни поздрави, Йоли!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудничко изглеждат, пък и с домашно сирене ще бъдат разкошни :)

    ОтговорИзтриване
  5. Новия прочит е вълшебен, Йоли!
    Страхотна рецепта, много ми хареса!
    Поздрави с пожелание за хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви сърдечно. Пеп,категорично си права!Моето си беше именно домашно козе.Като имам възможност понякога да си набавя домашно сирене, направо света изравям.

    Лети,нищо не ми е хрумнало.Това си е готвено и готвено по света.Дали ще панираш така патладжан,домат или крилца,както прави Руми ... или пък ще изполдваш любимата на Ани провансалска коричка,все е добре.Варианти много,не съм го измислила аз.Просто съм съчетала някои неща,това е.

    Благодаря ви още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  7. Йоли, прекрасно предложение! Тъкмо коремът ми напомня,че още не съм закусил и твоята снимка пред очите ми. Насочвам се към хладилника и печката. :)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. az o6te ne sum probvala no izglejda apetitno

    ОтговорИзтриване
  9. Йоли, не успявам да следя всички предложения, но зная, че при теб винаги има нещо страхотно...
    И лавандуловите бисквитки, и тази панирана вкусотия са много ефектни, апетитни и неустоими изкушаващи.
    Много ми харесват, поздрави за теб и хубаво лято!

    ОтговорИзтриване
  10. Супер е! Добре ни дойде да лека вечеря :) Благодаря ти мое вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване
  11. Мила Йоли, видях рецептата и познай...веднага я приготвих. Както винаги вкъщи ужасно се хареса, както всяка твоя рецепта. Призовавам всички да я пробват, аз лично от тук насетне ще правя панировките само с тези хлебни трохи и то във фурната. Страхотна идея, благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  12. Много ти благодаря Дани.Радвам се,че ти е харесала идеята.Да ви е сладко на всички!

    ОтговорИзтриване
  13. Днес ги направих и се получиха толкова вкусни!
    Благодаря Ви, Йоли за прекрасната рецепта и въобще за чудесния кулинарен блог!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, това момиче! Страхотна си ми ти! Аз ти благодаря, много ме радваш!

      Изтриване
  14. trqbva li da se namaje s maznina hartiqta

    ОтговорИзтриване
  15. domatite stanaha strahotni no otdolu malko ne stanaha hrupkavi i zalepnaha trqbva li da se slaga maznina na hartiqta

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Радвам се, че опита рецептата. Явно доматите са били по-водни или може би е от фурната. За да хванат коричка май е трябвало да се изпекат на по-долно ниво на фурната. Аз не мажа хартията, може би трябва, незнам. Ти си я намажи, ако решиш да ги направиш пак за да нямаш ядове. Благодаря ти отново.

      Изтриване