неделя, 28 февруари 2016 г.

Лилава торта

6 коментара:

  1. Много сладка лилава торта и красива.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен9 май 2016 г., 7:07

    Много вкусна торта - получи ми се от първия път. Доволна съм.Поздравления Йоли - очаквам още предизвикателства.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздравленията са само и изцяло за теб! Нали се сещаш, че не аз съм направила тортата вместо теб. Аз само мога да ти благодаря от сърце за доверието! Много, много ме зарадва!

      Изтриване
  3. Здравей Йоли .Благодаря за чудесната рецепта .Отдавна се каних да предизвикам себе си с тази торта и каквъв по-добър повод от Великден и идването на пролетта .(Ето и моята версия , която въпреки несъвършенствата зарадва моето семейство https://goo.gl/photos/7BG6K7a6f3HxZUdm7 ) .Бъди здрава и проделжавай да ни радваш.Поздрави,Гергана :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Боже, колко си талантлива! Златни ръце имаш, Гери! Просто не знам как да ти благодаря! Идея нямаш как широко ме усмихна! Фантастично изпълнение, браво!

      Изтриване