сряда, 25 март 2015 г.

Сьомга със спанак и сметана

5 коментара:

  1. Прекрасна рецепта, Йоли и много тематична -
    Честито благовещение!


    ОтговорИзтриване
  2. ммммм страшно апетитна е!
    Честито Благовещение, Йоли!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник, мила Йоли! Здрави и благословени да сте!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте Йоли,
    Казвам се Пепа и съм от Бургас. Аз съм Ваша голяма почитателка и съм опитвала доста от рецептите Ви. Прекрасни са и много вкусни! Опитах поредната вкусотия от предложенията Ви-сьомга със спанак и сметана, получи се невероятно на вкус ястие. Благодаря Ви Йоли за таланта който притежавате! Бъдете здрава и щастлива!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Пепи. Толкова ми стана приятно от думите ти, а още повече, че си от любимия ми град! Много се радвам, че ти хареса тази рецепта. Да ви е сладко на всички! Благодаря ти!

      Ако искаш да следиш нови рецепти заповядай в сайта ми yoli.bg, тъй като тук няма повече да публикувам нови рецепти. Благодаря ти.

      Изтриване